Thursday 24 May 2012

Rumusan BOLD

ツUsaha 


AMARAN : Entry ini berunsur skema


~winter spring SUMMER or fall~

Musim panas. Siang makin panjang.

Subuh 3 pagi, Maghrib 10 malam.

Tidur 11 malam masih cerah. Bangun 5 pagi dah cerah.

Berpeluh. Aura kehangatan Malaysia dah sampai.

 Tapi aura tak boleh terlajak. Ada tugas nak dilaksana.

Tugas yang boleh buat demam 2 kali dalam setahun melanda.

Saya tidak terkecuali menjadi mangsa. 

Terima kasih keluarga, kakak senior, dan sahabat yang tolong jaga saya. Terharu.

(Terutamanya Kak Hayati tolong buatkan bubur, letak ais di kepala, tolong buat groceries dll) 

Haru biru dek satu tanggungjawab ini.

Peperiksaan.

4 modul dah lepas. Lagi 2 modul.

Jangan putus asa. Belum masa untuk menyerah.

Allah never give up on you,so why would you give up on Him?  


Keep fighting ya sahabat~

Kepada Allah kita berharap yang terbaik buat kita semua.

Amin..

:) 

وَلَوْ أَنَّهُمْ رَضُوا مَا آتَاهُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ 
سَيُؤْتِينَا اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَرَسُولُهُ إِنَّا إِلَى اللَّهِ رَاغِبُونَ

~Jikalau mereka sungguh-sungguh redha dengan apa yang diberikan Allah dan Rasul-Nya 
kepada mereka, dan berkata: "Cukuplah Allah bagi kami, Allah akan memberikan sebagian 
dari karunia-Nya dan demikian (pula) Rasul-Nya, sesungguhnya kami adalah orang-orang 
yang berharap kepada Allah," (tentulah yang demikian itu lebih baik bagi mereka)~
(At- Taubah : 59)   


Malaysia, tunggu saya!

p/s : Saya dapat berita yang mengejutkan. Dia tak beritahu saya pun. Saya terkilan. Amat.

No comments:

Post a Comment